Send oss ​​en e-post

Bedriftsnyheter

Tilbakemeldingssignal til posisjonsbryteren APL-21025 2024-07

Tilbakemeldingssignal til posisjonsbryteren APL-210

Tre komponenter i gasskildeprosessoren. Ventilposisjoneren genererer rotasjon gjennom koaksialkontakten eller tilbakemeldingsstangen, noe som får kammen til å aktivere mikrobryteren. Dette gjør i sin tur at mikrobryteren kan utløses av kammen, sende brytersignaler til eksternt gjennom rekkeklemmen og vises lokalt gjennom indikatoren.
Pneumatisk kombinasjon av aluminiumslegeringsbryter for oljetanker med automatisk nødavstengning og reserverte hull18 2024-06

Denne pneumatiske kombinasjonsbryteren er tilgjengelig i konfigurasjoner som kontrollerer ett til seks rom, egnet for sentralisert kontroll av pneumatiske ventiler i oljetankere. Den inkluderer kontroll for bunnventiler, dampgjenvinningsventiler, sidepanelventilasjonsventiler, rørledningskontrollventiler og losseventiler, som muliggjør rask åpning og lukking og fjernkontroll for å sikre sikker og pålitelig laste- og losseoperasjoner.
Graveringsmaskin Automatisk lasting og lossing Posisjoneringssylinder Flysylinder med brakett.06 2024-06

Den automatiske posisjoneringssylinderen for lasting og lossing av graveringsmaskinen produsert av OLK pneumatic er utstyrt med en brakett flysylinder. Funksjonen er å lokalisere og fikse arbeidsstykket, gi stabilt trykk og automatisk stramme systemet for å forbedre prosesseringseffektiviteten. Flysylindere har fordelene med høy presisjon, høy effektivitet, høy sikkerhet, enkel betjening og enkel installasjon
Hva gjør jeg hvis magnetventilen ikke kan gå tilbake etter å ha vært brukt i lang tid07 2024-05

Diagrammet illustrerer en pilotdrevet magnetventil, hvor bevegelsen av ventilkjernen muliggjør omdirigering av væske. De nødvendige betingelsene for ventilkjernebevegelse er:
cici@olk.com.cn
Mobil
+86-13736765213
Adresse
Zhengtai Road, Xinguang Industrial Zone, Liushi, Yueqing, Wenzhou, Zhejiang, Kina.
X
Reject Accept